Sidor

lördag 14 april 2012

Inte HÄR..........men DÄR !!!!!!!

Idag är jag inte HÄR.  Jag tog flyget och .......................


....nu är jag DÄR ... i London .  Precis nu klockan 10.00 (11.00 hos er ) öppnar de .  Gå in och titta så får ni se.

Jag tror att jag kan "mumsa" här hela dagen , för ni ska veta att detta är som en jättestor godisbutik. 

För att det inte skulle bli så tomt här, får ni se ett kort till. "Det är din dag idag", inte riktigt rätt utan

Det är MIN dag idag.

 


SES snart igen !

BYE BYE !!!

13 kommentarer:

SusanLotus sa...

Åh, lyllo dig! Vilken upplevelse det måste vara. Och sååå inspirerande. Du kommer hem med massor av nya ideer!

Korten är utsökta. Take care!
Hugs!

Mimmi sa...

Hoppas att du får en riktigt härlig dag, weekend?
Kram

Marita Johansson sa...

Mmmmm härligt.
Hoppas att du får en riktigt bra helg.
Kramis

Iffa ...... sa...

Hej!
Åh, så himlans kul med mässa i London!!!!
Vilket fint kort du visar idag, jättesött!
Kram Iffa

Lotta W sa...

Tack min vän för fina ord hos mig.

Hoppas du får en toppen weekend hos din son. Och vilken dröm o få se o köpa massa nya scrap grejer!!!
Du får säkert massa inspiration med dig hem.
Kram Lotta

Anonym sa...

Ha det riktigt bra i London!

Maja sa...

Lyckliga du som får besöka mässan i London! Jag skulle vara nöjd bara att besöka nån scrap butik där :) Sonen och sambon sa det fanns en stor som ett varuhus i 3 våningar. Där kunde jag helt klart tillbringa några dagar hi hi
Hoppas du hittar och ser mycket kul och inspirerande!
Kram

Carina sa...

Hoppas att du har det härligt:)
Kramisar

Susanne sa...

Så härligt du har det nu och vilka fina kort du skapat... resekortet är bara så läckert.
Ha det mysigt i London!!!!
Kramizar Susanne

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Eva!
Åhh! så häftigt att få vara i London, lyllo dig:)) och vad mycket fint du får med dig hem:))
Hoppas ni har det jättebra:)

Fina kort du gjort, och hoppas du hinner träffa din son!

Ha det så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Myricas Farmor sa...

Ååååå så kul, hoppas du får det riktigt trevligt och köpt en massa nya scrapp saker.
kram

Susy sa...

Vilket härligt kort!
Hoppas du har det helt underbart i London, vill veta allt när du kommer tillbaka!

KRAM SUSY

Black Iris sa...

Kunde väl tänka mig att det var just en sån butik som lockade dig =))
Ha det så gott på din tur..

Kram Maidi