Sidor

tisdag 16 mars 2010

KORT-påsk och vår

Idag vill jag också visa några egna kort. Det är riktigt kul att göra. Jag började scrappa för ca 7-8 år sedan och det intresset har bara blivit större. Det är en sådan avkoppling att sitta i sin pysselvrå och bara skapa. Ofta blir det albumsidor också.

Det är kanske att ta i att sommaren snart är här. Men visst längtar man. Och det är ju då man börjar fylla sina fönsterbrädor med olika så-projekt. De här stämplarna är egentligen två, fast "maskade" , d.v.s. stämplade omlott. Kommer från Hänglar.

Påskkort är kul att göra. Det finns så mycket trevliga papper , stämplar och dekorationer med påskmotiv. Tuppen från Skogstokiga rubberstamps.


Här är ett påskkort med påskgumma från Skogstokiga .


Vad jag gillar den här stämpeln med en pensé. Den kommer från Skogstokiga. Och det är ju precis nu rätt tid att längta efter penséer. Eller hur ?




6 kommentarer:

Lena sa...

Oj här ramlar det in inlägg efter inlägg..va kul!!! Korten är superfina...pensestämpeln är en favorit hos mig och den är jätterolig att måla!!!

Kram

Petra Maria sa...

Hej hej Eva!
Vad roligt att du fått en alldeles egen blogg.
Korten är också superduperfina.
Ha det bäst
Skogstokiga kramar från mig

Soulsister sa...

Oh va massa fint du lägger upp! Man ser var Lena fått sin kreativa ådra från.

Anonym sa...

Va`kul med bloggen. Du är ju en fena på det mesta du tar dig för.Jättefina alster du redan fått in.Jag blir nog fast nu.kramar

annkan sa...

Vilka härliga alster du bjuder på!
Underbara kort. :-)

Ellis sa...

Jättefina kort, ramlade in från din dotter! =)
Kram